Torsdag

Igår  vart de lite gym med Evelina . De är så roligt att gyma med henne, de händer alltid något. Igår stod jag och gjorde bicepscurl och hon skulle göra situps på pilatesboll.  Hon ska precis börja och sätter sig ned, bollen åker undan ich hon slår i backen . Alltså jag skrattar högt än :)
De är inte första gången hon åker av en sån . Kul va de iaf, eller de är kul 😂 

När ja sen kom hem så fick ja en magkänsla att de inte va tänderna på Noel .
Vi åkte in till familjeläkarjouren i Gävle där de visade sig att han har öroninflamation :(
Stackars min lilla bebis .
De förklarar en hel del . Vi fick pencilin sen fick vi åka hem .
Nu hoppas vi han blir frisk illa kvickt !

Åh idag ska jag lyxa till de med scones till frukost , även fast de är torsdag . Har typ inget hemma. Måste bara vänta ut klockan liiiiite till . 

Ha en bra torsdag😃




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0