Torsdag

Jag och Noel hänger på golvet. Kan inte sitta i soffan för då kryper han dit och reser dig mot soffan så lika bra att sitta på golvet . :) 

Håller på att lägga om lite rutiner på han då våra nätter är usla och kanske få lite sovmorgon .
Såhär försöker ja hålla de :

Vaknar 5 och får välling
Nio är de gröt
Sover i vagnen mellan 10-12
Äter lunch halv ett
Ersättning eller välling vid halv tre tre innan de är dax att sova en stund till . Han får inte sova längre än till fem .
Sover typ 40 min .
Sen gröt vid sex och välling vid åtta då han sover för natten .
De är en sån rolig tid med Noel nu, de händer nya saker varje dag och han lär sig så himla fort .
Idag fyllde jag även i papper om dagis för han.
Han blir så stor ! 


Idag har vi inga planer, Nelly skulle följa med Iza efter dagis men Iza har blivit sjuk.
Nelly blir besviken är jag kommer och hämtar .
Hon ville åka med paou direkt en till dom . Vi bestämde de igår :/ 
Nu får hon va hemma med mamma och bror sin istället :)
Jag gillar de men hon lär inte göra de lika mycket :) 

Ne nu kaffe för mig och lunch för Noel .

Ha en ta torsdag .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0