Tisdag

3 timmars sömn inatt va de man fick, alltid något :)
Noel vakna nu vid fyra och efter att försökt i över en timme med att han ska somna om ger jag upp.
Fyra liksom, de är ju mitt i natten.
Igår vart han sju månader och ända sen han va 1.5 månad har han vaknat mellan 4-5 på morgon, ibland sovit till sex .

Igår kom Sofie och Sigrid på besök ❤️ Vi tog en promenad sen vart de lunch och kaffe här hemma . 
Underbara fina Sofie !
Sen tog jag en sväng till gymet, där jag fick ihop ett bra pass.
Börja på löpbandet och jäklar va roligt de va .
20 minuter intervaller , sluta på 5.5 km .
Sen gjorde jag två block med tre olika övningar.

Block ett:
Boxjump med squats
10 bicepscurl
10 armhävningar 
30 Sek rak planka
Sen gjorde jag de x 3

Block två:
Benböj med axelpress 10 kg x20
Situps x 20
Dips x15 

Sen fick de vara bra, hela passet vart 45 min . Jag gillar att blanda styrka och kondition så man får upp pulsen emellan styrkeövningarna . Jag gillar när man svettas:) plus att de är då man förbränner ;) 
Körde även ett pass ur Paolos träningsbibel i förrgår.
15 minuterspass har han .
Jag valde 

10 jumpinjacks med vikter
5 knäböj 
5 armhävningar 
10 benspark 
10 crunches 
Sen rullar man runt på de i 15 min .
Kändes inge jobbigt men träningsvärk fick jag :) 
Får se om jag tar mig till gymet idag eller tränar hemma .
Eller varför inte vila kanske :)
De visar sig .

Idag börjar Simon jobba .
Nelly ska till dagis.
Skönt att komma tillbaka till rutiner känner jag .
Ne dax att roa surkillen vid mig . Han har två tänder på g så antar de är därför han är sur som en citron :) 

Ha en bra tisdag :) 





Kommentarer
Postat av: Sofie

åååååh skruttisarna <3

2014-01-07 @ 21:35:03
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se
Postat av: Anonym

Hej! hur mycket sover han på dagarna då? försök minska ner det så han är riktigt trött på kvällarna när han ska göra natten, det tar ju ett tag att minska ner sovningen på dagarna men man får kämpa på, och kanske han är mer hungrig ge han lite mer välling innan läggdags. Hoppas han börja sova längre snart.

2014-01-08 @ 08:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0