Tillfällighet

Natten igår va bara en tillfällighet visade det sig !!!
Natten inatt har han vart vaken mycket .
Jag sov inne med Nelly ju men hörde Simon och Noel . 
5.13 kom Simon in och sa att jag fick byta av han . 
Så jag och Noel gick upp . 
Han har fått mat och bajsat så ska väll lägga han i vagnen snart .

Jag tror Nelly håller på bli sjuk :( har gett  henne hostmedicin på kvällarna för rethostan .
Inatt fick jag gå upp och ge henne nässpray . Nu när hon va upp på toa da hon att hon hade liite ont i höger öra !!!
Det visar sig va de blir av de. Säger hon något mer om örat tar ja henne till hc imorgon innan jag lämnar henne till Andreas så slipper jag fundera på de . 
Uscha, dessa tråkiga sjukdomar .
Varför finns dom ens ?

Jäklar va hungrig jag är .
Men idag är de söndag så idag är de scones.
Jag hoppas ju Noel ska somna en sväng till och jag med så ingen ide att dra igång något !
Ne ska prova lägga han nu :)

Ha en bra söndag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0