Söndag

Dagarna bara rusar förbi.
Har liksom inga rutiner alls nu när Simon är ledig .
Men nu börjar han jobba på tisdag då blir de ordning och reda .

Emelie och Daniel är ju hemma, så i fredags efter mitt spinningpass drog vi till Gävle och åt på church street !
Såååå jävla gott !
Jag har velat gjort de länge nu .
Noel fick sova hos mamma så vi slapp stressa hem .

Igår starta jag dagen med ett pumppass sen drog vi in till Valbo .
Jag köpte en morgonrock som jag är sååååå nöjd med !
Halvapriset.
En lite finare morgonrock 😍
Köpte även lite på rea till Noel :)

Idag vet jag inte alls vad som händer .
Jag funderar om man kanske ska ta en löptur .
Va säkert 100 år sen sist så de är väll på tiden .
Skulle vilja gyma med Simon men har nog ingen barnvakt så får träna på skilda håll .

Noel har fått två tänder nere, iiihh Sötgrodan vår !
Han låter konstant, kommer så roliga ljud från han.
Han kryper runt med en jäkla fart.
De dumma är att han ställer sig mot allt, ALLT !!!! 
Mammas kille blir så stor, de går för fort ! 

Ha en bra söndag !

Igår vart de en frapino frukt med mango och mynta i Valbo ! 
Gottis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0