Söndag

Ligger på soffan och smuttar på en kopp kaffe .!
Noel sover i vagnen , Simon är nere vid datorn och Nelly är på kalas ..
Jag vart akut trött.
Jag städa och Torka golven i imorse när ja vakna, promenad med Noel, locka och fixa Nelly för kalas plus allt annat runt om .
Nu gick luften ur mig .
Om två timmar börjar min spinning sen kommer mamma pappa even och Thomas hit och äter smörgåstårta eftersom Simon fyller år idag :)
Grattis till han .!
Han håller på att baka en tårta också tills dess.
Han gör allt själv, även tårtbotten :)

Igår hade ja och Nelly myskväll med film och gotta på hennes rum .
Jag somna dock efter typ 30 min av filmen.
Nelly: men mamma du sa ju vi skulle kolla på hela och du blundar !!
Jag försökte hålla mig vaken med de gick verkligen inte !
Jag är usel som filmsällskap!
Klockan va typ halv åtta ;) 
Men de gjorde nog mycket att hon och jag låg där uppe ensamma och att ja sov med henne . De gilla hon :)

Jag blir så förbannad !
Någon har snott nellys Bob som stod på vår trapp!
Kan man inte låta bli barns leksaker ???
Vilka idioter de finns alltså .
Jag blir så förbannad och less .! 

Ne nu ska ja läsa lite bloggar innan Noel vaknar, Nelly ska hämtas, smörgåstårtan ska hämtas, göra sig redo för spinning osv osv :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0