Måndag

Jag har saknar snö och kyla!
Men nu när vi har de är jag inte nöjd, jag är aldrig nöjd !!!
Eller snö kan de få vara men de behöver inte vara -15 grader .
De är liiiite för kallt för mig känner jag .

Ska iaf bädda ner Noel ordentligt i vagnen och ta oss ut på en promenad .
Man måste ha frisk luft ändå känner jag .
Sen går vi nog till öppna förskolan.
Va ju super längesen man va där.
Kommer ha hänt så mycket med barnen, ser ju bara på Noel.
Sist vi va där kunde han inte krypa :) 

Avslutar dagen med ett spinningpass, tror jag .:) om jag får som jag vill så blir de så . 
Jag får oftast som jag vill ;) 
Oftast :)

Vi har inga planer alls för veckan på dagarna.
Blir väll till öppna förskolan dom dagarna de är .
Träna på kvällarna.
Och om graderna ute tillåter så promenad på fm.
De är ju iofs lite planer men inga som inte går att flytta på :) 

Ne dax att göra lite nytta . 

Rolig kille !!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0