Lördag

Mina damer och herrar !!!!
Idag sov Noel mellan 20.00 till 04.00 utan att vakna en enda gång !!!
Gav han välling och satt och buffa lite på han så somna han om till 05.20.
Jag kallar de inte att han sovit en hel natt.
Den dagen han sover till 7-8 har jag lyckas.
Men just nu gläds jag åt detta :)

Jag börja dagen med 30 min Bodystep och 30 min pump.
Sen hem och fixa lunch och packa badväskorna och drog till badet.
Noel bada han med .:)
Sen hem och fixa kvällsmat och Nelly tröck i sig sitt godis:)
Idag har jag lovat Nelly att jag ska sova över hos henne :)
Hon sover redan så jag ska snart krypa ner hos henne :)

Imorgon ska vi till torsåker på julgransplundring :)
Nelly är taggad iaf .
Får se vad dagen mer bjuder på .
Ska väll försöka få till någon träning också men vad är frågan :) 

Ha en bra kväll ! 

Kaffebaylis och fruktsallad med kesella:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0