Kväll

Ligger i soffan och lyssnar på Simon som sjunger för Noel uppe . Har varit hos mamma och pappa och ätit .
Såååååå himla gott vare !
Tusen tack !

Idag har de väll varit alldeles perfekt väder . Typ minus sex, puder snö och sol .
Jag och Noel tog en promenad runt hammardammen och bara njöt .! 
Eller ja njöt och han sov :)

Sen tog vi de bara lugnt hemma . Lekte lite så länge han orkade sen när Simon kom hem åkte vi till Torsåker .

Nu är alla ljusen tända och jag tänkte försöka hålla mig vaken och umgås lite med Simon men de blir nog svårt.
Svider i ögonen redan 😔 

Imorgon är de ett pumppass som gäller, ska nog sola en sväng också . Blir väll hemma och städa och tvätta när vi är båda hemma då jag inte gjort något nu när Noel varit sjuk . Han har fått all uppmärksamhet . 
Så de behövs här hemma om man säger så :) 
Ska väll få ihop ett spinningpass till söndagen också !  😃 

Ha en bra kväll ! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0