Fredag

Idag tog vi sovmorgon till klockan sex, efter har varit vaken en hel del inatt ! Ibland önskar jag de fanns en offknapp på Noel :)

Nelly sover än, Noel leker på golvet, Simon har åkt till jobbet och jag sitter i soffan och dricker mitt kaffe !
Skapa lite fredagskänsla med levande ljus och ska lyxa till de med rostmacka med marmelad och ost till frukost !
De ni 😉

Idag blir de en tripp till torsåker och hälsa på på em .
Känner att vi inte kan vara hemma hela dagen.
Vi ska även gå och handla och hämta nellys handskar på dagis.
Brukar alltid ta med dom hem men igår glömde jag dom och självklart vart de kallt :) 

Imorgon ska vi gå och bada, hela familjen :)
Har köpt badblöjor till Noel så nu jäklar .
Både jag och Nelly längtar .
Bada, umgås, äta mellis och har roligt :)
På söndag är de julgransplundrig i torsåker som vi ska på.

Alltså Noel!
Man blir ju svettig.
Nu reser han sig mot lösa föremål och skjuter de framför sig. Han går emellan saker. Eller han håller i en sak så flyttat han händerna till en annan och byter . Jag för ofta där och sätter han ner men har kommit på att han måste lösa de själv så han lär sig . De blir några vurpor om dagen .!
Han har även börjat släppa sakerna för att stå med då ramlar han direkt .
Han försöker även ställa sig utan något att hålla i .
Så han står på händerna och går upp på fötterna så han står på alla fyra, och tippar över !!
Mamman får gråa hår !!!!! 

Ha en bra fredag allihopa ! ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0