Söndag

Helgen är över !
Idag åkte Nelly till Iza på fm så jag passa på att springa samma runda idag.
Även fast jag tänkte igår att jag aldrig mer ska springa.
Men va fan de kunde ju inte bli värre än va de va igår och jag överlevde de:)
De gick lättare idag, va lite feg i början att hålla farten men släppte på slutet :)
En minut snabbare idag och jag låg inte som en död säl när jag kom hem :)

Jag tog med mig Nelly till stallet idag.
Tänkte hon skulle få rida, men de tänkte tydligen hela Hofors också göra .
De börja halv fyra och vi kom rätt sent så Nelly hamna i gruppen som skulle rida halv sex.
Då sa mamma Erica ifrån. 
Orka inte vänta två timmar . 
Hon tog de bra så vi åkte hem . Stanna och kolla lite och klappa lite hästar så hon va nöjd ändå .

Jag trodde allt gått åt pipan idag med kalorier osv .
Jag föll för choklad idag:)
En halv 100 gramare åkte ner samt en lite chokladkaka, men jag hamna på mitt kalorimål ändå ;)
Tack vare löpturen.:)
Nu är de ny vecka och den ska vara utan socker.
Iaf vardagarna . 
Sen helgen blir som den blir .
Jag har då ätit mycket mindre sötsaker än ja brukar .
Man märker hur ofta man egentligen skulle ätit när man tackar nej .
Och de är jäkligt ofta ska jag säga :) 
Nu sängen :)

Ha de bra :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0