Onsdag

Igår efter mitt spinningpass hade jag så jävla ont i munnen ..
Inatt trodde jag att jag skulle dö!
Simon gick vara hemma idag så jag kunde ta en akuttid..
När jag ringer tandläkaren så har självklart Hofors stängt, heeela veckan.!
Såklart!!
Jag bestämmer ju mig att gå till tandläkaren så ofta liksom :)
Jag fick iaf en tid i Gävle ..
Ångesten rusa iväg.. Dyrt tänkte jag !
Fy fan va dyrt !!
Hursomhelst, dom hitta inget!!!
Troligtvis visdomständerna som spökar, ta Alvedon och hör av dig om de inte blir bättre !!
Bläää... Smärta !

När vi kom hem baka vi bullar .
Typ alla på min instagram har gjort de så ja va så sugen .
Idag sprack de med kalorierna:)
Eller kvällsmaten vart tacopaj med massa sallad , där höll ja mig till en mindre portion. Men kan inte lägga in den i appen ändå då jag har noll koll på hur mycket av allt :)
Sen vart de ju självklart en bulle efter maten ..
Lätt dom godaste bullarna jag gjort !
Sen till filmen vart de lite ben och Jerryglass .. 
Kan verkligen rekommendera glassen blondie brownie.. Super god.
Vi åt inte upp båda idag . Vi åt lite ur båda så vi har massor kvar :)
Hade 856 kalorier att äta för innan middagen så vart inte såååå farligt ändå .!
Hade ja gjort ett träningspass så hade de vart okej , men orken ville inte idag.
Vart iaf en promenad på 6 km i morse så de får duga . 
Imorgon tar vi nya tag ;)

Even sa att hon tyckte de syndes på min mage igår .
Säker därför de sket sig idag ;)
Hahaha


Nu försöka sova lite.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0