Lördag

Jag och Noel hänger nere i soffan.
Jag kollar new girl och Noel håller på att äta upp sina leksaker :)
Har precis bakat scones och don är redo dör ugnen.
Får se hur länge jag kan hålla mig ifrån dom .
Orkar kanske inte vänta på Simon .
Ibland skulle jag vilja va tsm med mig själv.
Tänk själv att komma ner till nybakta scones och kaffe på morgon ..
Men finns många sätt jag inte skulle vilja va tsm med mig själv också :)

Idag blir de nog ett pumppass på fm.
Sen är de Leksand - Brynäs på tv.
Som jag längtat ! 
Heja Leksand :) 

De är min lördag !
En bra lördag..

Igår hade jag mitt första 60 min spinningpass ..
Jag va så lycklig efter, hade nästan gåshud.
Jag mår så bra efter ett svettigt och jobbigt pass.
De ger en så mycket energi !
Sen när deltagarns är nöjda och gillar passet är de extra plus.!

Haha Noel sitter och bajsar bredvid mig. Hahaha han tar i så han snart spricker .
Sötbobo :) 

Ha en bra helg :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0