Lördag

Lördagkväll, vi sitter i soffan.
Noel har vi lagt upp i sängen och han sover . Får se om de är för natten eller tillfälligt bara :)
Vi andra har lite lördagsmyyys med tända ljus och lite gotta .

Igår va vi ju på firmafest med Simons jobb.
De va 140 pers så de va väll lite stelt då man inte kände många där.
Men de va trevligt och god mat :)
Imorse vakna vi vid nio.
Så tomt utan barn . 
Man sover dåligt för de känns att de är något som saknas .
Nu dröjer de ett bra tag innan dom får sova borta igen :)
Eller Nelly åker ju till sin pappa på söndag men Noel får hålla sig hemma nu .
Vi gick upp och koka kaffe och baka scones. Kolla på sista avsnittet av homeland .
Sen drog jag ut på en löptur ! Löpturen från helvete!
Jag va helt jävla slut , och hade inte ens bra tider.
Tokigt.
Sen gick vi ut och plocka svamp.
Pensionärerna Erica och Simon.
Va gratis bar och vi drack inte alls mycket, vaknar tidigt och dricker vårt kaffe och går ut och plockar svamp.
Idag hitta vi väldigt mycket , jag va grym idag :)
Sen åkte vi och hämta barnen.
Nu har vi ätit rotsaker i ugn, kött och kantarellsås!!!
Sjukt gott ...

Nu fortsätta myset :)
Allt går hur bra som helst med kosten och sockret .
Men idag ska jag unna mig lite godis :) 


Ha de bra :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0