Onsdag

Tidiga mornar (eller hur tusan de stavas)
Börjar sätta sina spår...
Jag är allmänt less idag..
Ont i huvudet har jag också.
Noel vakna första gången 12 och ville ha mat . Tar cirka 15 min minst att ge han .
Sen vakna han två gånger men fick han somna om,Nelly vakna också och ropa någon gång, samt kissning, sen halv fem va de dax för att stiga upp.
Känns som ja inte ens kommer le en ända gång idag !!!! 
Fy tusan ! 
Är första gången jag verkligen känner Tvi ..

Idag är de även start för babyrytmik .
Men får se hur de blir med de .
De börjar halv tio och håller på till elva .
Inge kul om Noel tänkt sova då :) 
Men de löser sig oftast ...

Igår skippa jag träna också..
Jag är helt slut i kropp och själ.
Antar de är sömnbristen som börjar ta över .
Som de känns just nu kommer jag inte träna idag heller !!!
Men kanske är de man skulle behöva egentligen så man blir lite positiv, för nu va de bara gnäll !! 

Ne kanske ska slå på kaffebryggaren så kanske man blir lite pigg och glad ! 




Kommentarer
Postat av: Emelie

Det får kännas jobbigt ibland, som du skriver kan träning faktiskt göra att det känns bättre, man får bli trött på ett annat vis än vad man är av sömnbrist! Måste fråga, vart går ni på babyrytmik?

Svar: Hej . Vi går här i Hofors . Har bara gått en gång .. De finns platser kvar i min grupp om du är sugen . Vi går i gruppen 0-6 månader
Marie Erica Jönsson

2013-10-03 @ 14:04:21
URL: http://emelielilly.blogg.se
Postat av: Emelie

Det hade varit så kul att gå på babyrytmik men så synd att det var på onsdagsförmiddagarna, då har vi babysim :/ Är det öppna förskolan dom håller i det? Vart ligger den i Hofors? :)

2013-10-04 @ 07:18:33
URL: http://emelielilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0