Torsdag

Kära vänner !
Jag behöver er hjälp,
Hur får jag Noel somna om klockan fyra på morgon ?!
Jag anser att de är natt än men han tycker annat !
Jag har testar ge mat, inte prata med han, vagga,sjunga,gå runt och guppa han i sovrummet, bara låtit honom ligga.
Allt detta i mörkret såklart .
Men han bara pratar och skrattar och blåser sina spottbubblor .
Nu har jag förflyttat mig ner och står och drar vagnen medans han håller låda liggandes .
Då ger ja upp för tar mer på psyket att försöka få han somna utan resultat än låta han vara vaken !!!
Hur gör ni ?!

Igår börja Noel med något som är så jäkla gulligt !
De riktiga bebissnacket ..
Dadada dadada
Lika att han blåser med läpparna eller vad jag ska säga :)
Urgulligt !!!! 

Ne nu skiter jag i detta !!! 
Han får vara vaken . Hållt på i en timme nu utan resultat .....

Gårdagens middag!
Pastagratäng med kassler, broccoli och äggstanning 


Han är som sagt mer vild än tam.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är han nöjd? Isf låt han ligga o grejja på? Och om han stör, har ni något eget rum? Isf kan man ju prova o lägga han i eget rum.

Svar: Nja nöjd och nöjd är han inte han börjar ganska snabbt skrika och blir ledsen .:)
Marie Erica Jönsson

2013-11-21 @ 13:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0