Rsvirus ?

Blä, läste symptomen för rsvirus och man tycker ju allt stämmer in.
Noel har :

Rinner ur näsa 
Hostar
Dålig matlust
Röd och rinner ur ögonen
Lite feber till och från 

Är de nu som mamma man ska bli orolig ?
Jag har gjort de jag kan.
Han har fått koksalt i näsan och jag har sugit ur snor.
Han har fått alvedon ..
Va mer kan jag göra ?

Just nu sover han i sin säng sen en timme tillbaka .
Men de va inte lätt att få han att somna.
Han rosslar lite nu när han andas och hostar till och från.
Tycker så himla synd om han.
Om de är jobbigt för oss så de är säkert tusen gånger jobbigare för han.
Lilla hjärtat .!!! 

Idag tog jag med Nelly runt hammardammen , ja och Noel sovandes i vagnen.
Jag och Nelly spela promenadbingo.
Hon älskar ju siffror, så de vart kanon . Hon gick hela vägen från oss och runt hammardammen och sen tillbaka hem!
Hon fick en kexchoklad att mumsa på på hemvägen .
Jag hade ståbräda med så jag tvinga henne inte !
Vill bara göra de klart för alla :)
Sen vart de lunch hos mamma och pappa.
Skinkstek med sås och potatis .
Sen avsluta ja dagen med ett bfitpass .
Denna vecka som kommer ska ja fan testa yoga !
Kan behöva lite lugnande i mitt liv .

Nu sova ! 

Ha en fin söndagkväll !





Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till 2

Hjäääääälp, nu blir ju jag orolig, allt stämmer på S också, hon har en hemsk hosta, rinner ur ögon och näsa. matlusten är det dock inge fel på :P

hur kollar dom om de är rsvirus då?

Svar: Man ska hålla koll på feber och andningen sa dom till mig. Feber i 4 dagar va icke bra .
Marie Erica Jönsson

2013-11-17 @ 22:55:15
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0