Onsdag

Tidiga mornar fortsätter här hemma ..
En jäkla lång period detta ;)
men va gör de ? Han är ju glad iaf 
 
idag ska Nelly på dagis och vi ska på babyrytmink...
Den dagliga promenaden sen hem och äta lunch innan Noel ska på läkarundersökning och få en spruta :(
de gör ont i hela min kropp och veta att han ska få en spruta .
kanske tar en tur till torsåker sen vad vet jag .
 
måste va åldern, men förr när man kolla på tvins ville man ha alla träningsprodukter.
Nu vill jag ha de med matlagning .
De kan väll inte vara en sån bluff som träningsredskapen ?
jag har fastnat för två produkter nu :)
Den ena är Nicer dicer plus .
Hur smidig verkar inte den .?
skulle vara perfekt här hemma och den skulle bli använd så mycket grönskar, lök, frukt och allt annat vi skär .
jag är så himla sugen på att beställa den alltså.
 
Sen är de en stekpanna.
våran har gett upp och allt fastnar när man steker.
men hur tråkigt är de inte att köpa en stekpanna ?
 
Ne nu kaffe och Nyhetsmorgon .
ska försöka hålla Noel vaken ett tag så han sover bra innan rytmiken :)
när han somnar är de dax att väcka Nelly och fixa henne :)
 
 ha en bra onsdag ,
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, jag vill ha allt!:p Men speciellt Nicer Dicer, verkar ju hur smidig som helst!

2013-11-13 @ 07:57:19
URL: http://Martamathilda.blogspot.com
Postat av: Jennifer Cliffoord

Erika! Slicern är sviiiiiinbra!!! Vi har en sån på jobbet och använder den till allting typ :) go for it!!

2013-11-13 @ 09:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0