Onsdag

Börjar med att gnälla lite så är de över sen !
Guuu va trött jag är !
Nätterna är inte att leka med, inte när man ska gå upp mellan 4-5 varje jäkla morgon heller . 
Men just nu orkar ja inte stå och dra den dära jäkla vagnen i över en timme så han somnar om . Så nu leker han för glatta livet på golvet ! 

Idag stor babyrytmik på schema .
Sen blir de promenad, lunch, hämta Nelly sen kommer Camilla på lite fika .! 
Trevlans.
Sen är de tänkt att jag ska köra pumpen klockan 20 idag!!!
Hallå zombie !!!!!

Igår följde Bella med på morgonpromenad .
Trevligt med lite sällskap.
Sen tog jag båda barnen med för att handla på Ica maxi .
Fick ihop en del men absolut inte allt .
Kan ju liksom inte bära alla kassar, ungen i bilstol och dra vagnen osv osv men fick med mig tre papperskassar ut iaf .
Alltid något :)

Men ge mig styrka va trött jag är .!

Ha en bra onsdag ! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0