Onsdag

Idag brukar babyrytmik stå på schema, men idag får vi hålla oss hemma och hoppas vi kan gå på öppna förskolan imorgon istället.
Eller så får vi va hemma hela denna vecka och ta igen de nästa vecka istället .
Inatt hosta han och hosta.
När han är vaken hostar han inget . 
Jag låg vaken mellab elva och halv två och lyssna på han .
Han sov dock, men hosta väldigt mycket.
Jag har pallat upp sängen plus att ja lagt upp kudden, ger han koksalt i näsan och suger ur den innan sovdax, vad mer kan jag göra ?! 

När pengarna kommer denna månad ska jag baka massor !!
Är jätte sugen på att baka !
Här är de jag vill baka:

Saffransbullar med mandelmassa
Saffransgrottor med daim
Rockyroads
Chokladcockies 
Daimrutor
Nougatkakor 

Kanske ska ha ett dop eller namncermoni för vem ska annars äta upp alla kakor ?!
För så mycket besök får jag inte så de kan ligga i frysen, men kanske får mer besök om folk vet att de finns ;) 
(Någon annan förutom Evelina )
Men jag är glad att du kommer också :)

Ha en bra onsdag :) 


 

Kommentarer
Postat av: mum

Man kan ge bort kakor oxå;)

2013-11-20 @ 07:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0