Lördag

Jag och Noel hänger framför TV-shop eller tvins heter de nu :)
Farligt att kolla på ju, allt verkar ju såååå himla bra :)

Julen har fått flytta in här hemma hos oss, allt blir så mycket mysigare med jul i huset .
Hängde en julstrumpa på nellys rum, men igår så hon : 
Snälla mamma ta ner den för jag vill inte tomten ska komma på mitt rum när jag sover ..
Sötfia .

En ny kaffebryggare har jag köpt också så nu jäklar ska de bli gott med riktigt kanelkaffe såhär på morgon ..
Massa ljus och kanelkaffe ❤️

Idag har jag massor jag vill göra .
Pump klockan elva
Dammatchen klockan ett
Tomtesmyg klockan tre
Ja de va typ de ;)
Ska väll hinnas med tycker man .

Imorgon ska jag göra fransar .
Sofia behövde folk att träna på så då ställer man väll upp :)
Skadar ju absolut inte :)
Återkommer med resultat .

Ha en bra lördag .







Kommentarer
Postat av: Anonym

???? Varför lägger du ut en sån bild på din dotter, otroligt

Svar: Varför skulle ja inte ?
Marie Erica Jönsson

2013-11-30 @ 10:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0