Freeedag

Idag äre fredag !!!
Känns alltid bra då de är fredag ..
Jag tänkte försöka hinna städa av lite här hemma ..
Om lillherrrn i huset tillåtet.
Eller som Nelly kallar han, lillchefen :)
Ska börja byta ut gardiner här hemma också sen åker stakar och stjärnor upp nästa fredag .
Men lär dela upp de lite :)
Tycker de är hur mysigt som helst att göra lite jul här hemma ❤️  
Blir även familjens första jul tillsammans .
Jag ska nog börja med allt imorgon då Simon är hemma och kan roa Noel så jag kan poa :)

Natten som gått har vart bra.
Noel somna bra igår kväll, dock hosta han som ja vet ite vad mellan halv två och halv fyra . 
Tyckte så synd om han.
Han som tillochfrån men hostan va hemsk.
Man bara låg och hörde hur han kämpa ❤️ 
Halv sex bestämde han sig för att de va morgon .
Nu är de fullt ös i gåstolen.
Jag sitter i soffan med en kopp kaffe och kolla Nyhetsmorgon .

Igår va spinningpasset magiskt!
Massa taggade och duktiga deltagare .
Man blir så glad efter då man får höra att dom gillar passet och alla glada miner ...
Iiihhh då mår jag bra .
Idag ska jag nog köra en timmes spinning .
Simon ska iväg med sitt jobb och ja tänkte åka till torsåker .
Men först ett spinningpass ...

Ne undra om man ska fixa lite frukost.
Kvarg, kaffe, ägg, finn crisp, apelsin, de är ju fredag ;)

Ha en bra fredag :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0