Fredag

Idag äre fredag om någon råkat missat de ;)
Jag och Noel vakna halv fem .
Eller Noel sen väckte han sin mamma för lite mat.
Sen va de omöjligt att få han att somna om .
Nu ligger han och snackar på filten med sina saker och jag dricker en kaffe i soffan. 
Inte ens Nyhetsmorgon har börjat liksom :)

Mamma har erbjudit sig att ta Noel ikväll/natt så vi får sova ordentligt en natt.
Jättesnällt.
Men varför tvekar jag .
På ett sätt skulle de vara så himla skönt.
Jag och Simon bara sitta i soffan och kolla på en film.
Sova en hel natt och sen sova imorgon och sen gå på pump och sen hämta lillkillen .
Sen får jag känslan, äh ha han hemma ska ju iaf inte göra något.
Men då är de väll perfekt att lämna bort han för att få sova lite ?
Men kommer man kunna sova när han inte är hemma ?
Brukar ju inte sova så bra ändå när barnen inte är hemma ..
Och så skickar man sms hela tiden till mamma om han sover eller hur de går :)
Hahahaha vilka problem . 
Ska klura lite och snacka med Simon när han vaknar .

Jag har börjat skrivit upp när Noel äter och sover så jag ska försöka få lite koll på de :) 

Igår, vilket spinningpass !!!
Love it.
Vilken känsla i kroppen när deltagarna säger :
Du är fan grym!
Vilket jäkla pass och vilken musik.!
Då blir man bara lycklig :)
Men idag är de vilodag.!!!
Så behövligt!
Eller ska göra min plankanutmaning och min squatsutmaning .
Så blir de väll en promenad också ;)
Men inget pass idag iaf :)
Har faktiskt lyckats fått till ett pass varje dag nu sen lördags..:)

Igår sålde jag princip alla bebis kläder :(
Sparde några men de va inte mycket.
Finns lite mer att sälja .
Har Massa tjejkläder i 98/104 om någon är sugen . 

Ne om man ska ta ett avsnitt pretty little liars såhär på morgon . 

Ha en bra fredag ! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0