Fredag

Idag ropa Nelly vid sex att hon va vaken! Simon slog på en film och hon låg kvar till sju iaf sen va hon för hungrig så hon ville gå ner, så lika bra att lyda :)

Jag känner mig trött konstant nu, vet inte om de är graviditeten eller allergin . Kan ju va kombinationen med :)
Igår tog jag nog min sista hurtiga promenad .. Får vara rätt nöjd ändå att ja kunna hållt igång så länge . Är en månad kvar till bf nu .. Men känner i bäcken och svanken.. Sen som ja har ett bowlingklot mellan benen :)

Idag vet jag inte vad som händer .
Jag och Nelly ska väll försöka styra upp något . Antar att de kommer handla lite om cykling . Hon är jätteduktig på din balanscykel men nu försöker ja lära henne på sin riktiga cykel , men hon har ju humör den lilla damen. Kan hon inte direkt så flyger cykeln och man får inte hjälpa henne :)

Inatt va tredje natten utan blöja för henne :) jag har sagt att vi inte har några blöjor hemma och de funkar . Nu kör vi på om hon ska köpa blöjor för pengarna eller en leksak ;) hon har valt att hon vill köpa ett sminkhuvud så vi ska fixa de någon dag :)
Hon blir så himla stor ..

Igår ringde dom från barnens hus och vår vagn var kommit . Jag vill hämta hem den på stört, men får allt lugna mig liiiite.. Tänkte att vi får bli klar med kök och källare innan vi börjar med något till bebis .. Ska väll tvätta upp kläder och lägga mer i byrå .. Fixa skötbord och fylla på de som behövs där. Skruva ihop spjälsäng och bädda den.. Hämta vagn och bädda och göra den redo .. Packa bbväskan osv .. Men nu törs ja inte gå ner i källaren där alla saker är .
Bor super stora spindlar där liksom !!!

Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Just ja skötbordet =) hade glömt bort de men jag ska skynda på haha mycket i huvudet nu.

2013-05-03 @ 08:52:27
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0