Fredag !!

Ligger i sängen och kan inte somna om efter att Simon åkt till jobbet ..
Tror ja måste ner och göra mig frukost, sjukt hungrig :)

Ibland kan Jag sakna att ha de dära stora tjejkompisgänget ..
Som bara träffas, lagar mat och dricker vin. Eller gör något tsm, åker på en resa eller vad som helst . Där alla känner alla och vet allt om alla . Där man ställer upp för varann i vått och torrt .
Så som de är på filmer liksom :) lite sex and the city .. Eller varför inte dhw .. Ja men ni fattar hur ja menar ..
Självklart har jag mina vänner ..
Men säg som på solberga, även fast man va yngre så hängde man .. Malin K, Malin H, karro p, Moa, Johanna osv..
På gymnasiet va de Sofie, Isabell, Linda, Malin, Anette, Emelie ... Sen tappar man kontakten .. Vilket är väldigt synd .. Man skaffar jobb, familj eller flyttar ...

Nu är man väll mitt emellan kompisgäng :) man umgås med vissa från vissa kompisgäng eller hur man ska förklara :)
Vet inte varför ja tänker på detta just nu .. Antar sommarn närmar sig och man saknar att bjuda på en rejäl sommarkväll .. Men de kommer :) en utekväll men bara fina tjejer då mangård klä upp sig, sminka sig, äta gott och dricka gott :)
Som ja längtar .

Äh yrar bara .!
Frukost va de ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0