Begär !!!!

Jag vill bara handla kläder hela tiden ! Fast när jag väl gör de så tröttnar jag och vill aldrig mer se ett plagg ..

Just nu vill ja ha så himla mycket saker .
Men de är rätt onödigt att köpa saker just nu .. Magen kommer ju inte vara såå stor såååå länge till .
Självklart fattar ja och vet att ja inte kommer kunna ha mina normala kläder .. Men just nu när ja ska klä mig så känns de som inget passar och allt är fult .. Plus att de börjar bli varmare . Tänk själv att gå upp 10-15 kg så ska man försöka pressa i sig själv i sina vanliga kläder ... Jag blir tokig på detta .
Ekonomin tillåter inte att köpa nytt hela tiden . Jag får avvakta till efter förlossningen och se vad som händer med magen .. Men är ju såååå jäkla tråkigt att gå i samma kläder hela tiden .
Sen när man gått ner antal kg vill man säkert unna sig lite nytt igen ..gaah :)

Vilka världsliga problem egentligen . Men de är något som stör mig dagligen . Man tycker alla andra är så himla fina gravida .. Ja jag är också de i rätt kläder . Men jag har bara fel kläder :)

Och ja är otroligt glad över att vAra gravid och att vi snart har en liten hos oss ... Men aa jag erkänner ja tycker de är jobbigt med kläder och utseende de gör jag .. Allt är inte en dans på rosor men jag är glad över min graviditet :)

Nu ska ja ge mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0