Tisdag ..

But Hello :)
Sitter och kollar på lite kryssningar men blir lika förbannad varje gång och skiter i det.
Ska de va så himla svårt att boka en kryssning?
Ja, för mig Marie Erica Jönsson så verkar de va de..
Varför inte bara välja hytt sen buss till och från båten..
Klart och betalt..
Ne man ska välja massa annat trams och inget stämmer med anslutningsbussarna.
Men men!
Vi kan vra hemma också och spara pengar :)
 
Vi går mot en ledig helg tillsammans och vill hitta på något men vad?
 
Nelly är på dagis och leker med alla sina kompisar.
Hon har juh vart hemma i två veckor nu så hon tyckte de va super kul att får åka till dagis idag!
Igår va jag och hon på parkbadet.
Jäklar vilken tuffing jag hade med mig.
Vi åkte forsen om och om igen
Vi åkte gula rutschekanan om och om igen ..
Hon åkte den blåa barnrutschekanan själv..
osv osv osv..
Gissa en som va trött igår kväll..
Jo de va JAG de :)
Helt slut!
 
Idag är en lugn dag, har tagit rätt på lite tvätt, tvättat lite, vart ut på promis, plockat i och ur diskmaskin osv..
Förberett kvällsmaten..
De är inte skit kul att gå hemma men de är skönt också.
Nu gym med even! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0