Tiiiiiiisdag !!

Ligger i sängen och kan verkligen inte somna om .
Har så himla mycket i mitt huvud nu så är för exalterad för att somna om .
Idag klockan nio på fm får jag nyckeln till lägenheten :))
Ska åka direkt dit och kolla hur mycket tapeter som behövs så åka och beställa de på happy homes .
Sen blir de promenad med Sandra .
Kanske klämmer in en lunch också med Sandra och Linda , äta måste man ju liksom .:)
Sen blir de nog till att hämta ut färg till köket, kanske man ska börja måla !?
Skulle vilja köra dit saker också men vet inte vart jag ska börja .
De löser sig nog i slutänden.
Mäta lite så jag ser vad som ska handlas från Ikea på lördag osv osv ..
Iiihhh kan inte sova :))

Ne kanske man ska stiga upp och äta lite frukost och kolla Nyhetsmorgon då.
Ikväll kommer finaste Nelly hem också ❤

Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0