Söndag ..

Helgen har passerat, vart en lugn sådan.

Lördags vakna vi, åt lite frukost och begav oss ut på promenad för att sen åka till Valbo och leta möbler !
Vi prova massa sängar ! Jag blir tokig på sängar, jag skiter i säng! Typ :)
Vi har bestämt oss nu för att beställa matsalsbord, säng och vardagsrumsbord från en internet sida och få de levererat till dörren.
Soffan har vi ju redan hemma :)
Iih vill bara flytta nu !!!!
Eller jag vill få allt klart :)

Sen när hemmet är klart får man ta tag i allt bebis ska ha och allt som ska fixas med de .
Vi har iaf säng, bilstol, babysiter och skötbädd :)

Idag vart de hotellfrulle i högbo !
Jisses va mätt ja vart, hem och sov lite sen va de dax för Spinning !
Avsluta kvällen hemma hos Emma och Sandra med Bingolotto :)
Där de vart vinst för min del ;)

Ha det ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0