Fyfan

Slog precis ner röven i soffan och fått i mig lite mat . Jag känner mig helt slut. Har iaf målat köket klart idag och even har målat panelen i hallen .
Men kände att de räckte för idag, börja värka i svank och bäcken så packa ihop och åkte hem .

När ja kom dit i morse vart ja livrädd !! De såg hemskt ut ! Värre än ja tänkt mig .. Men köpte tio liter vit färg och spackel så får lösa vardagsrummet och sovrummet så tillfälligt . Nellys tapeter är inhandlade samt spackel så nu behöver ja vara hjälp så kommer dom på plats .. Lär köpa vit färg till listerna imorgon också för dom ser pissgula ut . Men men bara göra de bästa av allt . Helst av allt skulle ja vilja lägg in ett nytt golv i köket också .. Ska prata lite med Simon om de . Bara nå billigt golv skulle göra stooooor skillnad .
Trots spackel och tio liter extra färg så håller budgeten än . Drar iväg lite om vi lägger in nytt golv men de är väll inte hela världen .! Är de någon som är bra på spackla så får den gärna hjälpa mig imorgon fm så ja kan måla vardagsrummet ;) har vanligt spackel och sånthär man bara sprutar i hålet :)
Måla kan ja ! Och de är inte mycket alls som behövs spacklas . Inte i vardagsrummet iaf .

Nu får min tös komma snart så ja får pussa lite !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0