Freeeeedag !!!!

Fattar inte varför ja sover så himla dåligt på nätterna för, jag blir tokig !

Idag blir en lugn dag, jag och Nelly har precis ätit lite frukost och ska gå ner till kiwans och kolla om de finns någon tröja jag kan ha på mig ikväll!
Har ju inte såååånt stort utbud på festkläder just nu om man säger så . Vill ha någon snygg långärmad tröja som jag kan ha till ett par svarta jeans . Enkelt och snyggt !
Men ska jag vara ärlig så vill jag helst va hemma i soffan, men man lär väll ställa upp ibland på den man älskar :) så är bara bita ihop liksom :)

Får se vad helgen bjuder på. Jag vill till Valbo och kolla matsalsmöbler och rumsbord så då är de Simons tur att ställa upp :)

Ne nu ska vi göra oss redo för bruket :)

Ha en bra helg ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0