Tisdag

Idag är de jag och prinsessan som är vakna först :)
Hon ska iväg på dagis för typ första gången på två veckor :)
Själv tänkte jag försöka ta mig ut på promenad .. Sen blir de en sväng till Simons jobb samt lite handling i viken ..
Har även tid med Noel på BVC idag sen kommer Mona Johan och Emma och grattar Nelly i efterskott .. Så vi har lite att göra idag ändå .:)

Noel sover bra på nätterna . Igår somna han elva, Åt vid fem och han sover än .. Är dagarna han är lite missnöjd på . Men bara man får sova nätterna tycker ja . Nu är jag vimsmaja numer ett och kommer inte ihåg om jag skrivet de redan men men :)

Ne nu ska jag göra mig lite frukost och inte första koppen KAFFE :)

Ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0