Måndag

Idag är sista dagen Simon är hemma! Hjälp hur ska jag klara mig nu ?
Idag va Simon och fiska och jag tog med mig even och Noel till Valbo .
Vart bara ett par skor till mig och ett babygym till Noel och en keps till Simon . Noel va Inge nöjd alls, han kom inte till ro och han kan inte bara ligga i vagnen och kolla utan då börjar han pipa och gråta !! Så jag vart så stressad så jag hitta inget ..

Men hjälp va hungrig jag är heeeeela tiden! Kan man skylla på amningen ?! Jag vill äta och jag äter hela tiden .. Haha

Imorgon kommer Nelly hem .. Då kommer testet.. Själv med två barn :) jag som är van att ha ett men är ju inte ensam om att ha två barn så de kommer gå galant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0