Torsdag

Dagen börja som vanligt vid sex .. Så jag fick upp.. Satt i soffan, snacka lite med Noel, drack lite kaffe och åt min gröt.. Sen somna han och ja va inte trött längre så jag passa på att städa och plocka av här hemma..
Nu är de bara dammsuga kvar men de får Simon göra för han gör de bäst :)

Igår va vi till BVC med lillskrutt, som bara växer och växer.. En Cm längre och väger nu över 4 kg .. De går för fort . Men de är bra att han ökar då vet vi att vi gör rätt ..

Har hunnit vart ut på promenad idag också :) så skönt när de är gjort ..
Duscha har jag även hunnit med också.
Jäkla effektiv idag ..

I helgen kommer Simons vänner hit . 4 killar .. Fy tusan:) jag har gjort klart för Simon att jag inte tänker agera husmor åt dom :) dom får sköta sin mat och städning själva :)

Jag vet inte alls vad jag ska göra i helgen .. Promenad är väll de ända jag vet .. Jag tänker inte fly hemmet heller :)

Skulle bokat in en helg i Sthlm också. Gå på junibacken och Skansen med barnen .. En familjehelg liksom :)
Ska även åka till furuvik med de blir med Emelie och Daniel + jag och barnen. Simon jobbar då :)
Sen är mina pengar slut efter de :)
Blir ju kanske en tripp till Gbg för mig och Noel också .. Men de visar sig .:)
Vore iofs bra så Simons alla släktingar på hans pappas sida får se honom..
Har ju turen att Emelie och Daniel är utomlands så vi kan bo i deras lägenhet. Slipper man ha folk runt sig hela tiden och bara kan njuta tsm lite :)
Vi får se hur de blir .:) skönt att åka iväg och göra något bara ..

Ne nu vakna någon i vagnen.. Han som blir fyra veckor idag !!!! Vad tiden går fort ..

Ha det ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0