Tisdag

Vilken lugn dag jag har idag .!
Noel vakna vid kvart över sex, Nelly bestämde sig också för att gå upp då .. Amma Noel och han va vaken ett litet tag innan han bestämde sig för att sova .. Då gjorde jag och Nelly frukost och åt och gjorde halsband ..
Tog även en sväng till bruket för att handla lite ..

Noel vakna till en sväng och fick mat men bestämde sig för att somna om .
Nelly åkte till sin farmor, Nelly ville leka med farmor och barnen idag och självklart får hon de .
Jag passa på att ta en promenad med Sandra ..
När vi kom hem gjorde ja mig lite lunch och Noel vakna och åt, snacka lite och somna sen om :)
Så nu har man hunnit duscha, tvättat håret, raka benen, satt på sig jeans och ätit mellanmål ..

Har en helt annan ungen när vi ger han från flaska . Visst de är lite drygt att pumpa ur för att sen ge han men han blir så mycket lugnare och nöjdare.
Samt att vi ser hur mycket han får i sig så då kan man utesluta hunger om han är lite missnöjd . Oftast är han trött .. Men så mycket lättare nu och han är mer nöjd och de är de viktigaste ..
De dumma är ju att ja bara kan pumpa från ett bröst och de är svårt att hinna pumpa ur när man är själv med båda .. Men de hinns med :)

Ne dax att blåsa lite hår och styra upp mitt kaoshår !!!
Är i dendära tråkiga längden. Har vuxit så de inte är en frisyr längre ..
Utväxt osv osv .. Men jag vet inte vad jag vill göra. Helst vill ja ha långt hår men kommer ja orka vänta??? Jh är alldeles för snål för att sätta i löshår . Jh får leva i toffs .. Vilket Nelly tycker är otroligt fullt.. Hon påpekar de varje dag . Att om ja tar ut snodden är jag mycket finare .. Barn är väll ärliga ??

Ha en bra dag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0