Lördag ..

Vart en tidig morgon idag bestämde Nelly... Vi ligger i soffan och kollar på fem myror är fler än fyra elefanter.
Vet inte vad denna dag har att erbjuda .. Jag funderar på att gå på Bodystep klockan tio , men skulle även behöva köra Spinning activopass .. Men de är svårare för Nelly måste vara med och de är pass i stora salen medans spinningen är . Stora problem här ..:) får köra Bodystep sen gå tillbaka lite senare och köra activio ..

Jag hatar att göra något halvdant som ja inte har koll på och så känns de nu.
Mitt spinningpass ska vara activio från och med imorgon och ja känner att ja inte är säkert på ett bra upplägg eller något .. Då får ja en dålig känsla i kroppen .! Jaja en värdslig sak som Karlsson på taket skulle säga :)

Paranormalfilemen vart ja besviken på .. Inte alls bra enligt mig !!

Even hade fredagsmys med Nelly igår när ja jobbade ;)

Jaja .. Ha en bra helg !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0