Domen .!

Igår kom domen, jag blir sjukskriven eller vad man ska kalla de från 17 februari .. Finns inget jobb för mig och jag kan inte omplaceras ..
Mitt jobb får jag inte göra efter vecka 26 för de kan vara skadligt för fostret ...
Både på gott och ont !

Slipper gå upp super tidigt, lediga helger med Simon, lättare med Nelly, osv osv ...
De negativa är väll att gå hemma när alla andra jobbar och att man förlorar pengar på de , men bara gilla läget !

Idag ska jag sova middag när jag kommer hem så jag orkar vara vaken längre än till åtta .:)

Ha en bra helg :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du får börja hänga på öppna förskolan med mig, Freja o malva. Det skulle nog Nelly gilla :)

2013-01-11 @ 09:34:41
URL: http://vardromkak.blogg.se
Postat av: Sanna

Fast på måndagar mellan 13-15 är det väldigt blandat med åldrar. Både yngre och äldre. Freja älskar att vara där :)

2013-01-11 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0