Torsdag

Idag är en lugn hemma dag ..
Skulle egentligen åkt och ridit med Nelly men de får vänta tills hon är frisk .. Blir mycket soffhäng ..
Ska väll snart fixa lite lunch . Thaisoppa med kyckling, paprika och lök till mig och korvstroganoff till lilla ladyn ..
Mellisen tar vi hemma hos mormor idag :) sen ska Nelly vara där medans ja åker och kör ett 30 mins spinningpass ..

Åh nu är de nå finskt skit barnprogram som Nelly absolut ska se !! Försöker hitta lite gamla barnfilmer men hittar inga .. Typ pongo och de 101 dalmatinerna eller lilla sjöjungfrun eller nå annat bra men lyckas då inte .

Saknar min fina Simon också .. Jag sover inne med Nelly nu dessa nätter och de känns typ som ja och Simon är osams när vi sover i varsit rum :( gillas inte . Men mysigt att sova med Nelly med :)

Imorgon äre fredag, tacofredag har jag bestämt .. Sen lite annat gott till gladiatorerna .. Och på lördag är de fest här hemma enligt Nelly ! Melodifestivalen :)

Uscha va hungrig ja vart bara sådär !

Ha en bra dag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0