Torsdag

Inatt sov Noel hela natten .
Eller egentligen gjorde han de inte men de känns så bara för man inte behövde ta upp honom .
Han vakna två och åt men somna om medans han åt.
Sen vakna han vi halv fyra men somna också om fort utan att ta upp han :)
Däremot har Nelly haft en dålig natt.
Hon va hungrig, de va varmt, de va kallt och hon va kissnödig . :) 
Va säkert in till henne tio gånger .
Tur dom nätterna är få som hon har så . Men ändå dom är inte mindre jobbiga för de ;) 

Idag ska Nelly ha lucia i kyrkan !
Jag längtar att få gå dit och titta .
Håller tummarna att even onte får något jobb idag .
För då kan hon va barnvakt åt Noel vid lunch . Behövdes en instruktör på lunchspinningen idag så jag tänkte ta de passet :)
Tur Susanne är min reserv :)
Sen är de tomtekväll här idag så vi ska ut och kika lite .
Sen har jag min spinning .

Idag har vi varit förlovad ett år !! ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0