Stor dag idag !!!

Idag, helt sådär bara så bestämde vi att Nelly skulle sluta med napp.
Hon ville de själv .
Iofs sa ja att man får ett paket av tomten och trollen som man lämnar nappen till.
Då vart de liiiite bråttom eftersom hon saknar soffa och köksbord i dockhuset .
Vi la napparna i en påse tillsammans med en teckning och en lapp .
Sen fick vi åka och lämna påsen vid den lilla stugan i Wall .
Nelly tror att de bor tomtar och troll i den .
Jag fick springa ut och lägga de på bordet vid dörren .:) 
Hon har sagt att hon kommer sakna dom men skrattar när hon säger de .
När vi sen kom hem hitta vi en napp.
Hon gav mig den direkt och sa att vi kunde slänga den till fiskarna.
Jättebra tänkte jag.
Vi åker direkt till ankdammen och slänger i den.
Nelly kolla på mig som om jag va dum i huvudet, lägger huvudet på sne och säger:
Men mamma, har du sett en anka med napp eller ???
Eh nej de har jag ju iofs inte gjort .
Många fiskar, tomtar och troll bara ;) 
De sista sa jag självklart inte . :)

Hon somna iaf utan problem på kvällen .
Sa en gång att hon sakna dom men inget mer .
Hon va nog redo nu .
Skönt att ha de ur världen ändå !

Nu ska jag krypa ner!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0