Nyår

Sitter i soffan och har precis klämt i mig två scones och kaffe ! 
Eller nu står jag och drar vagnen och försöker få Noel att sova en stund, men sova verkar vara himla otäckt !de ska kämpas och skrika in i de sista.

Jisses körde pump igår, de va väldigt längesen sist eftersom jag varit sjuk .
Jag bestämde mig för att jag skulle lägga på på stången på alla låtar !
Jag kör rätt lätta vikter då jag vill ha rätt teknik och tex kunna gå djupare i alla benböj :)
Jag ökade iaf mest på benen . La på 20 på stången, jag brukar ha 17 .. De känns idag i benen kan jag meddela !!
Underbar känsla :)
Öka på alla andra låtar också .
Ett bra avslut på pumpåret :)

Nu ser man alla nyårslöften som kommer upp på bloggar .
Mitt nyårslöfte iår ska inte bli att äta nyttigt, träna mera och gå ner i vikt :)
Jag ska lova mig själv att sänka kraven. Jag ska arbeta med mig själv psykiskt .
Få bort alla hjärnspöken .
Jag ska försöka ha mer tålamod... 
Jag blir lött stressad och dp höjer jag rösten till tex Simon och barnen . Jag ska försöka hålla mig lugn och inte flippa :)
Nelly har lovat att lyssna innan jag blir arg :) haha ibland känns de som om hon bara lyssnar och förstår de är allvar om jag höjer rösten . Jag vill inte höja rösten .

Idag står träna, sola och trerätters med familj och respektive på schema !!! Perfekt dag !

Ha en bra dag/kväll/natt :)

Bilder från nyår förra året :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0