Natten = ångest

Står och läser bloggar medans ja drar den dära jävla vagnen .
Försöker fördriva tiden så jag ska glömma bort den .
Noel ligger och snackar i vagnen som han nu gjort i 50 min utan att somna .
Slutar jag dra vagnen övergår pratet till skrik och grin och han börjar kasta sig i vagnen vilket blir att han gör illa sig . 
Innan klockan ett va jag upp fyra gånger och drog vagnen .
Varför har jag sagt att han sover bra ? 
Vem jämnförde jag med ??
Jag vill bara sätta mig ner och gråta, men han kommer ju inte somna för jag gör de .
Men han somnar ju iaf inte...
Jag vet ärligt inte vad jag ska göra ?
Jag känner mig så trött och hjälplös på just detta ..
Vill inte att de ska bli natt !!!
De sägs att de vänder, gäller bara orka dit och på nå konstigt sätt så orkar man också.
Mer eller mindre.
Man har inge val och man bara gör de .

Jo jag visste de är jobbigt med småbarn, men de kan vara olika jobbigt.
Detta är hemskt att inte få/ kunna sova på nätter .
Nu andas han tyngre och är tyst .
Då får ha känslan att de inte är Nihon ide att lägga sig för han vaknar iaf inom kort, typ precis när en annan somnat .

Jösses va jag gnäller nu !
Dax att testa stanna vagnen och krypa ner i soffan . 

Längtar efter en hel nattsömn i min egen säng .
Helst med båda barnen i huset . 
Man mår så bra när man vet stt dom är nära och höra deras djupa andetag när dom sover ..
Den dagen längtar jag efter ...

Och där börja Noel igen !!!!

Skjut mig !!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://m.ellos.se/brio/brio-vyssan-lull-bed-rocker/404118
Har du provat sånna nångång? Jag har aldrig provat själv men hört att många har gillat dom, finns ju nå liknande elektriska oxå men dom är ju ganska dyra. Men man kan ju prova efterlysa på nån köp sälj sida 😊 hoppas han snart om inte annat somnat om fortare på natten, för natt är ju natt och då ska man sova. Punkt på de! Lycka till med sovningen! Jag håller tummarna!

2013-12-06 @ 08:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0