Men vilken lördag !!!

Lördag tog en vändning helt då jag fick ett sms om jag ville följa med till Sthlm och äta julbord med Sofie .
Ja men Gud va roligt, va med alla toppbloggare på vimedbarn.se och myshowroom och jag !!!!
De som va kruxet va att jg lära köra för Sofie är nyopererad och vi skulle liksom in i Sthlm .
Jag tänkte först skita i de för jag är ju såförbannat jävla körrädd, kör ju inte ens i Gävle .
Men va fan tänkte nu jävlar gör jag de bara .
Julbordet locka jäkligt bra ;)
Vi åkte klockan tre och vi kom fram en halvtimme innan allt börja .
Vart bara en gång jag höll på bryta ihop och grina.
Paniken kom och jag skrek lite
Åt Sofie som inte va den snabbaste kartläsaren men de ordna sig .
Parkera precis utanför bankomat på Liljeholmskajen där vi skulle hålla till !
Stolt som en tupp va jag:)
Jaga de inte sån koll på folket som bloggar .
Men har följt Hugos, Paula och Beas blogg dagligen så de va lite roligt .
Även att jag hade Bea bredvid mig och Paula mitt emot mig :) 
Gissa om jag vart lite till mig eftersom jag pratat om just dom i bilen ner ;)
På min andra sida hade jag en trevlig tjej som hette Andrea !
Jag hade verkligen super trevligt !
Sofie fick även gå upp och ta emot pris !!!
Så stolt jag va/är, hon är så himla duktig .
Har tyvärr inga bra bilder från kvällen :(
Men dyker säkert upp massa på andra bloggar då dom vaknar ich piggnat på sig :)
Hursomhelst stort tack Sofie för denna kväll, nästa gång har vi vin i glasen också :)
Hemresan gick ocksp bra men jag va jävligt trött . Gick upp halv fyra med Noel på morgon och jag kom hem inatt halv två.
Sen tog ja för mycket hostmedicin då jag kom hem så har legat med hjärtklappning :(
Halv åtta gick jag ner och bytte av Simon och tog Noel .
I tisdags la jag in ett extra spinningpass som är idag .
Men jag är fortfarande hostig och snorig men jag får bita ihop och gå dit och puscha de andra . 
Jag får försöka cykla lugnt .
Har inte tränat sen i tisdags !!!!!!
Men men .
Sen ikväll är de tjejmiddag !
Jag kommer va sååå trött.
Imorgon halv åtta på morgon har jag tid hos frissan också !!!
Planering !

Nu ska jag pussa sönder min fina Noel !! 
Ha en bra söndag !!





Kommentarer
Postat av: Michan

Tack för trevligt sällskap igår :)

Svar: Men tusen tack själv :)
Marie Erica Jönsson

2013-12-22 @ 11:50:24
URL: http://miichaan.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0