Måndag

Äntligen måndag, idag kommer Nelly !! Wihooo
På schemat denna veckan står de pepparkaksbak, klä julgranen, luciatåg i kyrkan, utelek och massa annat skoj :) 
Vi ska väll ta och bygga ett pepparkakshus och baka lite pepparkakor. Blir kanske att slänga ihop en saffransdeg till och göra lite lussebullar :)

Natten va helt okej . Han vakna en gång för att äta.
Men vart som igår, efter maten börjar han hosta och hosta !
Alltså den hosta .
De är otäckt alltså ...
Så tråkigt för hade de inte varit för den hade han somnat om .
Nu vart man vaken någon timme .
Men ja va så trött så simon fick rycka in :)

Igår va jag på yoga igen .
Jag vet inte om jag gillar de eller inte .
Tycker de är tråkigt och blir typ stressad för jag vill de ska ta sluta . 
Men de är vad min kropp behöver .
Jag är ju så jävla stel så jag vet inte vad :) 

Är de någon som har pojkkläder storlek 74 och vill bli av mig ?! 
Kanske lite vinterkläder ?!
Och vanliga :) 

Ne nu kaffe och hålla koll på vilddjuret här hemma ! Han är överallt .!!

Ha en bra dag ! 







Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge yogan några gånger till så är jag övertygad om att du kommer känna alla fördelar med yoga. Det är ett effektivt sätt för stressade mammor :) att få ny energi och avslappning / ida

2013-12-09 @ 19:45:50
Postat av: grand mum

Men så stilig kille och vilken fin mössa :-)

2013-12-09 @ 21:22:30
Postat av: grand mum

Men så stilig kille och vilken fin mössa :-)

2013-12-09 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0