Lördag

Inatt vakna Noel vid ett och var hysteriskt ledse, med lite mat somna han om .
Vakna igen tio över fem och jag gick ner , men känns fortfarande som natt ! 
Jäklar vad jag ska sova imorgon på min sovmorgon .
Men jag kan typ aldrig sova då när jag får, förstår inte.
Simon sover utan problem när jag går upp :)
Men imorgon då jäklar ! 

Idag är de lördag de betyder scones till frukost !!!
Wihooo, försöker att inte äta vitt bröd i veckorna så blir liksom såååå gott på helgen :)
Sen ska jag köra ett pumppass tänkte jag . 
Efter de ska jag köra Nelly till torsåker, hon ska vara med mormor ich morfar .
Som ska gå på teater och ha lördagsmys.
Jag ska gå på julfesten på aerostep.
Blir mat på bergsmannen sen till aerostep och umgås lite . :)
Trevligt trevligt . 

Igår fick jag äntligen knäppa julkort på Nelly .
Hon har verkligen inte velat förut men igår efter hon klätt julgranen så va de inga problem alls .
Dom va så duktiga dom två små ;) 
Nu sliter Noel ingran och kulor !
Han är överallt ! 

Ne ska man koka sig lite kaffe tro, hade hopp om att Noel va trött och skulle somna om men där hade jag fel ! Va bara mat han behövde i magen så nu är de full sula här :) 

Ha en bra lördag 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0