Helgen är över..

Kröp precis ner i sängen, mätt som jag vet inte vad .
Julbord hos mamma och pappa idag !
Jag älskar de !
Jag verkligen älskar sill, lax i alla former, ägghalvorna, rödbetssallad.
Köttet klarar jag mig utan.
Fisken är de bästa :) 
För julbordet var jag och Nelly på teater, lucian som försvann. Nelly va på den för andra gången :) 
Hon va med mormor igår och idag ville hon gå med mig . 
Sötstina .
Hon va som en helt annan unge där bland folk.
Hon lyssna, satt jättesnällt på sin stol, hon va tyst under föreställningen osv.
Va så kul att se henne verkligen leva sig in i teatern.
Efter satt hon och sjöng låtarna dom sjungit .
Så duktig och lär sig snabbt . ❤️

Igår va jag med aerostep på bergsmannen och åt.
Mycket god mat.
Vart dock inge party, lite glögg, ett glas vin och en kaffebaylis .
Tog med mig vinaren hem och mina cider .
Jag förstår inte ;)
Men tur va de då Noel vakna tusen gånger på natten, ingen sovmorgon fick jag heller så va bara kliva upp de .! 
Nu är iaf Simon ledig till 7 januari så de ska bli skönt . Så välbehövligt !!! 

Ne dax att sova . Man vet aldrig hur natten blir . Men jag vet att de är morgon mellab 4-5 imorgon bitti ;/ 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0