Fredag

Efter att ha försökt fått Noel att somna om som fyra så ger jag upp .
1.5 timme och han vägrar somna . Har gett han mat, inte tänt lyset, klappat rumpan liggande, guppat stående, ignorerat han ja typ allt men Ne han vägrar somna . Så jag gav upp .
Han somnar väll snart i vagnen och då vaknar Nelly så är dagen igång . Har lovat Nelly idag att vi ska klä julgranen. Funderar även på att ta med nelly till torsåkers kyrkan och kolla lucia .
Men va även sugen på att lämna Noel i torsåker och ta med mig Simon och Nelly på church street .
Stoooooora beslut som ska tas .
Tänkte även bjuda hit Sofie, W Och S på lite förmiddagsfika om dom är sugna . 
Va sugen att gå på pump också men utsätter mig nog inte med att ta med Noel :) Nelly går ju hur bra som helst.
Men får nog bli vila idag . 
Från både promenad och pass :( 

Fan hungrig blir man när man är vaken på nätter och vaknar sjuuukt tidigt . 
Noel har vaknat flera gånger, Nelly lika så .
Skönt de ska bli, Simon jobbar sin sista dag nu så är han typ ledig i tre veckor.
Väldigt skönt .

Imorgon är de julfest på aerostep.
Vi ska äta på bergsmannen .
Blir nog en väldigt lugn kväll för mig .
Känns som jag inte har tid ork eller lust att vara bakis .
När tusan ska jag återhämta mig från alkohol och sen läggning ? 
Men skulle vara kul med lite 


party de skulle de verkligen vara .! 
Ne om man ska lika lite kaffe tro .
Har ju en diskmaskin att plocka ut med .
Men orka halv sex på morgon ! 

Ha en bra fredag ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0