Bra natt :)

Äntligen en bättre natt :)
igår somna Noel vid åtta, vakna första gången vid 2.17 och jag gav han mat. Han somna direkt om men han hosta och hosta :( 
Jag fick ta upp han och gå ner och ge han lite medicin, vira in honom i ett täcke och öppna altan dörren för att få lite frisk luft . Han sov i min famn men hosta och hosta.
när hostan gett sig la jag ner han och han sov vidare.
Sen vakna vi halv sex och gick ner och åt lite välling.
Nu kryper han runt och pillar och river i allt . 
Jag sitter och sippar på min kopp kaffe .
Massa levande ljus också såklart.
 
Igår sov Noel hos mamma och pappa.
Jag och simon tänkte ha lite ensam tid och ta chansen att sova.
tänk att de ska kännas förbjudet att lämna bort Noel för att sova. Man känner sig som en usel mamma som inte klarar av att ta hand om sitt barn. Som om man hade räknat med att de skulle vara lätt med barn. Hur som så bestämde jag mig att lämna bort honom .
När jag lämnat honom och åkte hemåt ringde jag simon, han hade fått magsjukan !!!!
Jahapp tänkte jag .
Jag drog till Susanne och passa på att gå på hockey jag då.Sen gick jag hem och kolla vem som vann idol och sen hoppa jag i säng och sov.
 
Jag vart jätteglad när Kevin vann, han är inte den bästa sångaren i idol. Men de va inte elin heller.
Men tycker Kevin blivit behandlad så himla illa, vuxen mobbing på hög nivå så jag tyckte han kunde få vinna av dom två. Hade Erik eller Jens varit i finalen hade jag tyckt någon av dom .
Men nu tycker jag Kveen va en värdig vinnare. 
 
Igår efter mina x antal timmar sömn tog jag chansen att köra dubbelpass på aerostep :)
bodystep och pump.
Efter de bjöd Evelina på lunch på Hanssons och sen va de dax att hämta hen snornoel :)
 
Idag vet jag inte vad som händer .
Blir väll till att städa lite.
 
alltså nu kryper Noel .
förut har han ålat sig dit han vill men nu kryper han påriktigt .
Han försöker även sätta sig från kryppositon men de är lite svårt än men de lär han sig på någon dag:)
han ställer sig även upp mot saker , överväger om man ska köpa sånär hjälm till han då han slår huvudet heeeeela tiden .
 
Bara jag skrivit detta inlägg har jag fått sprungit efter han x antal gånger då han rör allt !!!!!
haha stora killen ...
 
ha en bra söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0