Äckelsjukan

Jag och Nelly ligger nere på golvet i vardagsrummet .
Jag hade precis somnat då Nelly skrek till, jag gick in till henne och där satt hon i sängen nerspydd :(

Hon har även kräks på golvet en gång sen i hinken nyss.
När hon blir sjuk blir frågorna många .
Mycket många och konstiga :)

Mamma hur ska tomten komma ner i öppna spisen med mitt paket ?
Vadå fråga jag .
Jo idag när tomten fråga vad jag ville ha så sa jag ett dockhus ...
Hur ska de gå? De får ju inte plats i min julstrumpa heller ..

Hon sa något mer jätte roligt men de kommer jag inte ihåg ..

Idag va jag iväg och gjorde mina fransar .
Vilken skillnad .

Men fy ja känner kräklukt hela tiden .
Riktigt sur och vidrig lukt .
Äckelsjukdom.
Tur hon är glad emellan kräkningarna . Men kommer iaf bli svårt att slappna av och sova .








Kommentarer
Postat av: Anonym

vart gjorde du fransarna och vad kostar det? hur länge håller det? :)

Svar: Jag gjorde dom hos en tjej i storvik som håller på att utbilda sig . Jag betala 300kr för dom. Håller cirka 3-4 veckor, då måste jag fylla på och då kostar de 100kr :) jag är super nöjd .
Marie Erica Jönsson

2013-12-03 @ 14:10:25
Postat av: Anonym

hur kontaktar man henne?? eller gör hon bara på vänner osv? :D

2013-12-05 @ 14:40:59
Postat av: Anonym

ett svar? =)

Svar: Oj hade missat . Vem är de som undrar ?! Ska kolla upp med Fia :)
Marie Erica Jönsson

2013-12-08 @ 20:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0