Torsdag

Vilket väder vi fick idag !!
Har mest varit ute idag. Klippte vår gräsmatta, kände mig även snäll så ja tog Susannes med :)
Sen va de kalas på västravillagatan 56 där de bjöds på goda kakor och muffins:) smörgåstårta med men de orka jag tyvärr inte . Satsa på kakor istället jag ;)

När vi kom hem bestämde ja mig för att ut och springa . Förberedde maten innan ja stack . De gick bra idag . Förbättra km tiden på varje km :)
Vette tusan va de va i sandras kakor :)
Men de går tungt i början, iofs är de bara uppför men ändå .:)
Sen när ja kom hem vart de till att göra kvällsmat..
Idag vart de grillat!! Mums..
Hade allt som jag älskar till..
Jag älskar mat !!

Nu på kvällen duka ja fram vatten och choklad och tände ljus i hopp om att barnen sov. Skulle bara slå ner röva så ropar Nelly . Hon vill inte vara själv på övervåningen när hon ska somna . Så vara gå upp de . Bestämde mig för att de är lila bra jag lägger mig också ..
Så god natt !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0